عقده‌یی‌های غده‌یی٬ لکاته‌های دماغ‌شکسته در کاخ‌های بادآورده!

نوفل لوشاتو مزدوران جمهوری اسلامی

این خانم احتمالا فاطمه داروگر همسر سیدمهدی میرابوطالبی است در حال فحاشی به معترضین سبز.

عشوه‌های این زن هرزه، خانم فاطمه میرابوطالبی، سندی است بر پاکی و شرافت زنان تن‌فروشی که برای لقمه‌یی نان مجبور هستند تن خود را به حراج بگذارند. یک تار زهار سکینه آشتیانی برتر از تمام تبار این دلقک عشوه‌یی دماغ‌شکسته است که افاده‌ی کاخ لویی شانزدهم و خانه‌ی پنج طبقه‌ی‌اش را برای مردمی که بر گنج نشسته‌اند و جز رنج نصیبی ندارند می‌دهد. از زن بودن، از انسان بودن، فقط «غده‌یی» در سر و «عقده‌یی» در دل و عضوی در میان پا را با خود یدک می‌کشد تا بتواند بر مبل شاهانه نشیند و در وصف زیبایی دماغ خاندانش لفاظی کند و با عشوه‌های شتری دلبری کند برای فاسق جوانی که در میانه صحبت‌هایش به یاریش می‌آید تا نان مزدوریش را حلال کند. مشتی یاوه از زنی بی‌سواد و عقده‌یی که سرکوب جنسی‌اش را با نمایش دماغ و عشوه در صدا می‌خواهد جبران کند بر سرزبان‌ها می‌اندازند تا شرافت و آگاهی و رنج ملتی را به تمسخر بگیرند. این سرکار خانم همراه با شوهر لات و بی‌سروپایش سال گذشته با فحاشی و گردن‌کشی به همراه لاشخورهای آش‌خورشان در نوفل لوشاتو با معترضین سبز پوش درگیر شدند. حالا فیس و آفاده‌ی خانه‌ی اشرافی‌اش را می‌دهد که با پول سکینه آشتیانی‌ها تهیه شده است و با خون ندا آقاسطان‌ها تزیین شده است.

سید مهدی میرابوطالبی سفیر جمهوری اسلامی در حال درگیری با معترضان ایرانی

سید مهدی میرابوطالبی سفیر جمهوری اسلامی در حال درگیری با پلیس فرانسه و معترضان ایرانی


شاید کمتر کشور و ملتی را به توان سراغ گرفت که فاصله‌یی این چنین بعید بین مردمش و حاکمیتش وجود داشته باشد. نمی‌خواهم بگویم مردم ایران نابغه هستند و تعریف‌های عظمت‌طلبانه‌ی بیهوده کنم اما از نظر بسیاری از معیارهای پیشرفت ایرانی‌ها به عنوان ساکنان کشوری پیرامونی و در حال توسعه از رشد فکری بالایی برخوردار هستند. حاکمیت فعلی بسیار عقب‌مانده‌تر از عقب‌ماندترین اقشار جامعه‌ی ایرانی است. اگر به‌طور تصادفی افرادی را انتخاب کنیم و به جای حاکمان فعلی قرار دهیم بی‌شک اوضاع بسیار بهتر از این خواهد بود. تصور کنید چند درصد زنان ما که بتوانند به عنوان زن سفیر کشورمان در کشور فرهنگی و مهمی مانند فرانسه حضور داشته باشند با شعورتر از این خانم فاطمه داروگر هستند. الان در ذهنم مرور کردم باور کنید بدون هیچ اغراقی کسی را نیافتم که از این خانم بی‌شعورتر باشد. خدمتکار شرکتی که در آن کار می‌کردم از جلوی نظرم گذشت، خانم ۳۸ ساله‌یی بود٬ که خودش و همسرش کار می‌کردند یک دختر داشتند. این مادر که آبدارچی شرکت بود آنقدر رفتار سنجیده و درستی با فرزندش داشت که من گاه حیرت می‌کردم. سطح شعور او بسیار بالاتر از این فاطمه‌خانم دماغ شکسته بود. شک ندارم اگر او با رادیویی مصاحبه می‌کرد بسیار بهتر و دقیق‌تر از مردم ایران و حقوق آنان دفاع می‌کرد و این خزعبلات را سر هم نمی‌کرد.

تماشایشان کنید:
نسرین ستوده٬ مهدیه گلرو، زهرا بهرامی، زینب جلالیان٬ عاطفه نبوی، بهاره هدایت٬ زهرا فرج‌زاده٬ زینب بایزیدی، شبنم مددزاده، فرح واضحان، هنگامه شهیدی، نورا نبیل‌زاده، مهوش ثابت، فریبا کمال آبادی، فاطمه ضیایی آزاد، عالیه اقدام دوست به دختران و زنان ما نگاه کنید اینان بدون عقده‌یی در دل و غده‌یی در سر پیش از آن که ایرانی باشند یا زن باشند انسان آزادیخواه هستند که برای برابری مبارزه می‌کنند. صف شکنند در خط مقدم پیش از مردان، برای ابراز وجود نیاز به نازک کردن صدا ندارند، زیبایند زیباترینند و دماغ اجدادی‌شان را روی مبل‌های لویی به نمایش نمی‌گذارند.
مصاحبه با فاطمه میرابوطالبی همسر سفیر جمهوری اسلامی در پاریس
* مصاحبه محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد. این از زن سفیرشان این هم معاون وزیر ارشادشان. یک از یک لومپن‌تر و پاچه‌ورمالیده‌تر زن و مرد هم ندارد. «غلط کردند نوشتن. شما غلط می‌کنید از قول من این ارجیف را می‌گید٬ارجیبی که یک سایت منتشر می‌کنید٬ رسانه‌های آقای قالیباف…» این‌ها ادبیات فرهنگ و ارشاد اسلامی‌شان است.

پی‌نوشت:

فاطمه داروگر

تصویر فاطمه داروگر همسر سفیر «جمهوری اسلامی» در پاریس


این عکس از ایشان منتشر شده است. دماغ شکسته‌اش پیداست ایکس‌ری مغزش را هم که بادبان برایمان گذاشته!
مطالب خواندنی مرتبط سایرین
* کارتونی از بادبان
* گزارش فیلم و تصویری از اعتراض سبز و افتضاح سفیر و عواملش در نوفل لوشاتو
* فیلمی از درگیری سفیر و لومپن‌هایش
* همسر سفیرایران در فرانسه : غده ای در سرِ ما زنان وجود دارد که اجازه قضاوت درست را از مامیگیرد
* مصاحبه با همسر سفیر فرانسه. بی سوادی..توهم.. دنیا دوستی.
* درگیری*زن سفیر با دختران ایرانی در فرانسه
* واكنش همسر سفیر: مزاح كردم، منتشر كردند! +تصویر

مطالب مرتبط در بلوا
* نجواهای زنانه در جهان مردانه‌ی روبه زوال

43 دیدگاه »

  1. shahin said

    متاسفم که برای نشون دادن پایین بودن سطح شعور کسی، ذره ای از شعور خود خرج نکردید و تنها نشان دادید که فرقتان با او نشستن بر سوی دیگر میز است نه میزان شعور.

    چرا توهین جنسی؟ چرا؟

    • balva said

      توهین جنسی در کار نیست! عمل آن خانم عمل زننده‌ی جنسی است. اگر برای تن‌فروشی و برای خرده فروشی و گذران زندگی باشد مسئله‌یی نیست اما این عمده‌فروشان هرجایی تفاوت می‌کنند با زنان شریف تن‌فروش. به هر حال اگر توهینی به زنان روسپی شده است با مقایسه ایشان با آن زنان من از تمام زنان روسپی معذرت می‌خواهم.

  2. 8غ77خ said

    خاك بر سر شاهين. از سانديس خور هاست.

  3. ایرانی said

    متشکرم
    معنی ادب مرد به ز دولت اوست رو فهمیدم .

    از نهایت ادبت متشکرم

    • balva said

      من بی‌ادبی نکردم. کدام کلمه‌ی من بی‌ادبی است. اگر به جای «هرزه» از «ج…» استفاده کرده بودم شاید می‌توانستید بگوید. بی ادبی کردم.
      ضمنا من «دولت» نمی‌خواهم که مجبور باشم باادب باشم آن را برای کسانی گفتند که دولت می‌خواهند.

  4. azam said

    man in khanoomo nemishnasam, banabar in ghezavati rajebe ishoon nadaram,vali shoma kheili bi adabid.tore digeyee nemitoonid nazaretoono begid.shoma be nazare man ye bimare jendi hastid.

  5. azam said

    man in khanoomo nemishnasam, banabar in ghezavati rajebe ishoon nadaram,vali shoma kheili bi adabid.tore digeyee nemitoonid nazaretoono begid.shoma be nazare man ye bimare jensi hastid.

    • balva said

      جالب است شما آن خانم را نمی‌شناسید! اما ظاهرا در مورد مرا می‌شناسید و در موردم قضاوت می‌کنید که بیمار جنسی هستم! مهم نیست بیمار جنسی بودن جرم نیست بیماری است اما جنایت‌کار بودن و از جنایت و آدم‌کشی دفاع کردن جرم است. من ترجیح می‌دهم بیمار جنسی باشم تا دستم به خون انسان های بی گناه یا حتا گناه کار آلوده باشد.

  6. shariar said

    مرسی بلوای عزیز کاملا با تو موافقم حق مطلب را ادا کردی .دو کامنت گذار اول را جدی نگیر ایشان گرگهایی هستند که با لباس گوسفند مرثیه سرایی میکنند . سربازان گمنام امام زمان سایبری اخیرا فعال شده اند !

  7. balva said

    شهریار عزیز٬
    متشکرم از نظرت. نظر «شاهین» نظری است که می‌تواند درست باشد. اگر توهین جنسی صورت گرفته بود که کار خوبی نبود. در مورد اعظم گرامی هم که خب تهمت «بیمار جنسی» بودن را زده‌اند و قابل بحث نیست.

  8. همراه said

    بلوا جان دستت درد نکنه، این زن و امثالش روسپی هایی هستند که لنگشون برای آخوندها بازه و شوهر‌هاشون رول جا کش بازی میکنند مثل اون یکی‌ فاطی که برای احمدی نژاد خودشو پاره میکرد ب این‌ها ک ادعای تربیت میکنند لطفا خفه شن این جماعت دزد،قاتل،متجاوز رو باید مثل خودشون باهاشون برخورد کرد دمت گرم

  9. balva said

    لینک تازه‌یی اضافه کردم که خواندنی است و بیشتر نشان می‌دهد این لکاته چه کاره است.

    • همراه said

      این خنده خانم دانشمند از یه غده ک تو سرش هست حرف می‌زنه،این غده توی سرش نیست توی حلق شه، جلوی حرف زدنش رو گرفته این فرما یشات گوه اربار و علمی‌ رو از دهان پأینش ایراد می‌کنه

      • balva said

        همراه عزیز٬
        ظاهرا یکی دو تا غده نیست! 🙂

  10. گمنام said

    به نظر من نویسنده محترم بیش از از حد در مورد این خانم رعایت ادب کرده اند.چون هیچکس دیگر نمیتواند مدعی باشد از کثافت کاریها و جنایات این حکومت و عمالش بیخبر است به خصوص مزدوران سفارتخانه ها.به زنان تن فروش نیز توهین شده است خیلی از اونا سگشون شرف دارد به امثال این خانم اون به هر علتی تنش را در اختیار بقیه قرار میدهد که خیلی مواقع از ناچاریست ولی امثال این همه چیزشونو میفروشن.

    • balva said

      چه کنیم گمنام عزیز٬ تمام زورمان را که می‌زنیم اندکی مانند آنان وقیح شویم سعی‌مان باطل است جنم‌مان تفاوت دارد.

  11. parisa said

    عشوه‌های این زن هرزه، خانم فاطمه میرابوطالبی، سندی است بر پاکی و شرافت زنان تن‌فروشی که برای لقمه‌یی نان مجبور هستند تن خود را به حراج بگذارند.
    …..
    شروع کلام شما با احترام به زن آغاز شد .. چرا؟
    چون به نظر من احترام به زن گذاشتن یعنی به او حق هرکاری را دادن حتا تن فروشی.اینکه او راه درست می رود یا خطا را خودش انتخاب می کند.خودش می داند چه خوب است و چه بد.عرف ما را عادت داده که حتا اگر از شرع گریزان هستیم بهانه های فراوان داشته باشیم برای گیر دادن به حق زنان.
    چرا به این زن حق نمی دهیم و او را هرزه می دانیم؟ چون او زن نیست ..او یک مونث هرزه پرور است.اینها همانهایی هستند که تن فروشی را رواج دادند.حقوق زن را زیر پا له کرده اند.در جنایات شریک هستند.
    مثل این می ماند که روزی روزگاری سید علی آقا را با سلام و صلوات به دادگاه ببریم و بگوییم پیرمرد است و احترام سر سفیدش را بگذاریم برو پدر جان خدا آن دنیا قضاوت می کند!!!
    دموکراسی راه طولانی و سختی است و ما متاسفانه گاهی به بیراهه می رویم و همه چیز را به آن ربط می دهیم.پیروز باشید و آزاده دوست گرامی ام

    • balva said

      پریسای عزیز٬
      وجود اینان خود به تنهایی توهین به انسان است و چون شمایل زن بودن را یدک می‌کشند توهین بزرگتری به زنان هستند. اینان خود را انسان برنمی‌شمارند کشتگاه مردان هستند عابد و زاهد که باشند آن دنیا حور العین می‌شوند و به میانه‌تنه‌بودن ادامه می‌دهند!

  12. برای دوستانی که به رگ ادب شان بر خورده said

    اونهایی که نویسنده این بلاگ رو به بی ادبی متهم کردن ظاهرا فراموش کردن این خانم سفیر با چه تکبری درباره ثروت و جایگاه اجتماعی خانوادگی اش سخن میگه در حالیکه در سرزمین مادری مان میلیون ها میلیون نفر زیر خط فقر زندگی میکنند

    آن خانم خود را لایق هرزگی نشان داد هرزگی در تن فروشی ناشی از فقر نیست هرزگی بی شرمانه یعنی فروش خود به رژیمی سرکوب گر و اخذ امتیازات مالی و سیاسی

    • balva said

      در واقع چیزی که مرا خشمگین کرد همین تکبر و تفرعونی است که شما به آن اشاره کردید. وگرنه حرف‌های احمقانه مانند «غده» و این چیزها که حرف یومیه‌ی این‌هاست.

  13. مزدک said

    زنانی که در ایران بخاطر فقر و روزی نان فرزندانشان به فحشا تن میدهند به این «هرزه» شرف دارند چون پول حقوق انها را این «هرزه» ها دولتی در خارج برای راحتی و تفریح به چپاول برده اند که انها در فقر نشسته و به فحشا کشیده شده اند و چشم احمدی نژاد و سفیرانش که مثلا راه امام زمانش را میروند روشن. چه عذابی منتظر شما دزدان است.
    مزدک

  14. zapata said

    با شما کاملن موافقم کسانی هم که به جای این که مخلص کلام رو بگیرن دنباله بهانه ای می گردند که نویسنده رو محکوم به توهین به زنان کنند مشکل از فکر سیاهه خودشونه در واقع پی بردن به منظوره نویسنده کاره سختی نیست پس زیاد به مغزه خودتون فشار نیاورید ای مدافعان میلی حقوق زنان!!!!!!!

  15. Ava honey said

    man vaghti mosahebe in khanoomo shenidam, avalin chizi ke be zehnam khotoor kard ,kalameye khianat va dovomish oghde bud…. chon in khanomm da darajeye avval khaianatkar be keshvar va maordomeshe va dovom kheili oghdei bud.. az aval e mosahebash mikhast khodesho motefavet az mardome aadi jelve bede… masalan mamanesh az russia umade iran, ya pazirayyyishun dar iran 300 meter has…khanevadegi damaghe khoshgel daran,dar amrica interior design khoonde va dar akhar ham ba kamale bishoori be khanoome Shirin Ebadi tohin kard….azam jan age mikhay in khanoomo beshnasi bor be franceculture.com bebin chi mige….

    من وقتى مصاحبه اين خانم و شنيدم، اولين چيزى كه به ذهنم خطور كرد ،كلمهِ خيانت و دوميش عقده بود…. چون اين خانم در درجهِ اول خیانت به كشور و مردمش و دوم خيلى عقده اى بود.. از اول ِ مصاحبش ميخواست خودشو متفاوت از مردمِ عادى جلوه بده… مثلا مامانش از روسيا امده ايران، يا پذیراییشون در ايران ۳۰۰ متر است… خانوادگی دماغ خوشگل دارن،در آمريكا اینطور ديزاين خونده و در آخر هم با كمالِ بی‌شعوری به خانمِ شيرين عبادى توهين كرد….ازم جان اگه ميخواى اين خانم و بشناسى بر به franceculture.com ببين چى ميگه….

    تبدیل شد با
    http://www.bitaweb.com/fa/farsiNegar.html

  16. امید said

    سبزهای عزیز از آبجی هاشون یک قیمت خوب بدهند تا ترتیبشون رو بدم

    • balva said

      ببینید! میزان شعور این کسی که خود را «امید» نامیده در همین جمله مشخص می‌شود. این‌ها همه‌ی‌شان همین‌طوری هستن کودن و عقب‌مانده‌ی جنسی. اگر می‌خواهد توهین کند به خود زنان و دختران سبز توهین نمی‌کند به مردان توهین می‌کند و می‌خواهد غیرتی‌شان کند! شما از همین‌جا ببنید این‌ها چقدر عقب‌مانده هستند. هنوز برادران را صاحبان خواهرانشان می‌دانند!
      واقعا هیچ‌چیز دردآورتر از داشتن دشمن ابله نیست!

    • Ava honey said

      omid Jan ….mituni beri sefarat iran too parisss

  17. omid said

    sandis khor haye rejem dar france faravoon hastan. Az doostane sabze toye paris aya kasi daneshjooi be name …. mishanase ? in fard be name daneshjoye memari be paris omade dar hali ke baraye sefarat kar mikone va jasoose . lotfan kasani ke in adam ro mishenasand havaseshon bashe
    pedare in fard dar iran ham jasoos ast va baraye vezarate omoore khareje kar mikone va bad az entekhabat koli pool be jib zad. litfan etele resani konid

    ———————
    ساندیس‌خورهاى رژيم در فرانسه فراوان هستن. از دوستانِ سبز توى پاريس آيا كسى دانشجويى به نام ….. می‌شناسه ؟ اين فرد به نام دانشجوى معمارى به پاريس امده در حالى كه براى سفارت كار ميكنه و جاسوسِ . لطفا كسانى كه اين آدم رو مى شناسند حواسشون باشه
    پدرِ اين فرد در ايران هم جاسوس است و براى وزارت اموره خارج كار ميكنه و بد از انتخابات كلى پول به جيب زد. لطفا اطلاع رسانى كنيد
    —————-
    نام شخص را حذف کردم. چون نمی‌توانیم در مورد صحت و سقم این مطلب قضاوت کنیم و ممکن است آبروی شخص بی‌گناهی در خطر باشد. بلوا

  18. ... said

    امید جان یک ساندیس خور دیگه ای هست در فرانسه که الان اسمش رو فراموش کردم دانشجوی دکترای طراحی صنعتی

    این وبلاگش

    http://safireiran.blogfa.com

  19. امیر said

    بنده با این قسمت از کل موضوع مخالفم که ایشون به نیابت از طرف بانوان ایرانی سخن گفتند
    البته سخن که نگفتند ….. زوزه کشیدند …..

    ایشون حق دارند ساندیس خود را در کنار همسرشون با خیال راحت میل کنند ، و از بینی و مبلمان و کاخ مسخره تر از بینی زیبای موروثی خویش صحبت کنند ، اما نه به عنوان یک بانوی ایرانی بلکه به اسم یک مزدور ….

    تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
    مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی

    امیدوارم باز هم مصاحبه کنن تا هدف اصلی مردم که همانا خندیدن است رو فراهم کنن

  20. ناشناس said

    فکر کنم این خانم میخواسته جلوی فرانسویها پز بده که ایرانیها ندید بدید نیستند و این کاخی که به ما دادید چیز مهمی نیست.اما از روی سادگی و خاله زنک بازی نسنجیده اینطوری گفته و خبرنگار هم نهایت سوء استفاده رو برده.در ایران هم به سفرای کشورهای دیگه بهترین خانه ها و در بهترین مناطق رو میدهند.ضمنا گویا این خانم بعدا گفته که اون 5طبقه که گفتم در ایران داریم فقط یک طبقه مال ماست و اون جواهراتی که خبرنگار گفته فقط سنگ دوزی روی مانتو بوده که این مانتوها در ایران فراوانه.همچنین اگر از 17 سالگی به آمریکا رفته یعنی قبل از انقلاب یا اوایل انقلاب پس پولهایشان و خانه در نیاورانشان ربطی به بیت المال نداره……نکته اینکه اگر به عقاید سیاسی شوهرش اعتراض داریم لزومی نداره اخلاق و انصاف رو زیر پا بگذاریم و با تمامیت خواهها و دیکتاتورها مثل خودشان رفتار کنیم و مانند آنها بشویم.

    • Ava honey said

      Aghayye nashensa shoma dorost migid,amma vaghti melatet gorosneh and va midooni ke pas az entekhabat che etfaghati oftad..nabayd hamchin masaele pishe pass oftadei o matrah koni..darzemn in khanoome bisavad ba kamali porooyi be Shirin e Ebadi tohin kard ..javabe ino shoma chejoori midin??

  21. lk said

    فکر کنم این خانم میخواسته جلوی فرانسویها پز بده که ایرانیها ندید بدید نیستند و این کاخی که به ما دادید چیز مهمی نیست.اما از روی سادگی و خاله زنک بازی نسنجیده اینطوری گفته و خبرنگار هم نهایت سوء استفاده رو برده.در ایران هم به سفرای کشورهای دیگه بهترین خانه ها و در بهترین مناطق رو میدهند.ضمنا گویا این خانم بعدا گفته که اون 5طبقه که گفتم در ایران داریم فقط یک طبقه مال ماست و اون جواهراتی که خبرنگار گفته فقط سنگ دوزی روی مانتو بوده که این مانتوها در ایران فراوانه.همچنین اگر از 17 سالگی به آمریکا رفته یعنی قبل از انقلاب یا اوایل انقلاب پس پولهایشان و خانه در نیاورانشان ربطی به بیت المال نداره……نکته اینکه اگر به عقاید سیاسی شوهرش اعتراض داریم لزومی نداره اخلاق و انصاف رو زیر پا بگذاریم و با تمامیت خواهها و دیکتاتورها مثل خودشان رفتار کنیم و مانند آنها بشویم.

    • balva said

      دوست گرامی٬
      اول خانه‌ی سفیر یا سفارت‌خانه و هر چیز دیگری که مربوط شود را دولت خارجی نمی‌دهد خود کشور می‌خرد. پس نیازی به پز دادن نبود. اگر آن کاخ مال لویی شانزدهم هم باشد اجاره‌اش را سفارت ایران می‌دهد. ضمنا اگر ایشان پزدارایی خودش را نمی‌خواست بدهد می‌توانست از کجاهای ایران تعریف کند! بعد حتما می‌خواست از نظر دماغ هم جلوی فرانسوی‌ها کم نیاره که از زیبایی دماغ خاندانش صحبت می‌کند؟ ضمنا بعد از این که افتضاح صحبتشان در آمد حالا از سنگ ریزه صحبت می‌کنند ولی معلوم است ندید بدید تمام جواهراتش را به خود آویزان کرده است. حالا از همه‌ی این‌ها بگذریم این غده چی بود؟ یا اون نطرز حرف زدن احمقانه‌‌اش در مورد سکینه آشتیانی! حماقت و بی‌شعوری از سرتا پای این خانم می‌بارد. ما با شوهرش چه کار داریم با خود احمقش کار داریم.

  22. اسما said

    عالی بود. به سوزشهای ساندیس مرام ها توجه نکن.

  23. asal said

    besyar ziba bud,man zan zibay irani hastam ama hichvaght az zibayiam estefade kardam,hamishe dar iran dar safe mobarezan budam,ma nemuneye zan irani hastym na in haghyran ke joz poz va eshvegary va tahrik mard kar dygary ndarand,chera in franseye ashghal ina ro rah mide aslan
    ———————
    بسيار زيبا بود،من زن زيباى ايرانى هستم اما هيچوقت از زیبایم استفاده نكردم، هميشه در ايران در صف مبارزان بودم، ما نمونه‌ی زن ايرانى هستيم نه اين حقیران كه جز پُز و عشوه‌گری و تحريك مردان كار دیگری ندارند، چرا اين فرانسه‌ی آشغال اينا رو راه ميده اصلا

  24. sahar said

    balva jan in zan va amsal inha ke bayad kafe paye zananie azade irani ro belisand haman behtar ke to ghasre luee 16 bemirand va hichvaght be iran bar nagardand. zelat ma hamin ha hastand. harfet ro bezan ke haghyghat ro gofti.
    ————

    بلوا جان اين زن و امثال اينها كه بايد كفِ پاى زنای آزاده ايرانى رو بلیسن همان بهتر كه تو قصرِ لویی ۱۶ بمیرد و هيچوقت به ايران برنگردد. ذلت ما همين ها هستند. حرفت رو بزن كه حقیقت رو گقتى

  25. Aria said

    در مورد اين ( خـــانوم ) صحبت کردن بس است، چون در مصاحبه های بعدی احتمالا با توجه به غده مورد نظرايشان، باين انتقادات هم پوز خواهد داد.
    گلايه من از راديو فرانسه است، که با وجود فرهيختگان ايرانی که تعدادشان هم کم نيست و در پاريس ساکن هستند،چرا با اين ضعيفه مصاحبه کردند!!! فقط کافی بود سری به دانشگاه سوربن ميزدند… ولی من نظر شخصی خومو ميگم…. مرگ بر رژيم دو رو فرانسه که در باطن و پشت پرده يار قديمی اين رژيم منحوس آخونديه، ( از همان روز که در نوفل لوشاتو به اون خمينی گور بگور شده پناه داد. )

  26. salam said

    فاطی جون یک غده هم در … هست از بس آقای سفیر از عقب زده گاراژ
    …………..
    لطفا از ادبیاتی استفاده نکنید که مجبور به حذف یا تغییر آن باشم. بلوا

  27. نویسنده مطلب عقده ای و … ننه میباشد و آبروی جنبش را برده
    متشکرم

    • balva said

      کدوم جنبش جناب کامران الدوله! عجب! یعنی شما مدافع جنبش هستید! بد شانسی ما را می‌بنید درپیت‌ترین مامورانشان را می‌فرستند سراغ ما! با روش‌ها نخ‌نما شده! مثلا این جناب کامران خان با این ادبیات سخیفش هوادار جنبش است! ولی کامران جان تو که معلومه از مریدان جناب احمدی‌نژاد هستی لااقل حرف او را گوش بده و آب را همان‌جایی بریز که می‌سوزه!

  28. ققنوس said

    کیست که نداند تمامی سفیران ا.ن. شکنجه گر ها و زندانبانهایی هستند که ترفیع گرفته اند. یادم هست در اوایل انقلاب سپاهی ها با روسپیان شهرنو ازدواج کردند تا آنها را به راه راست هدایت کنند. حدس می زنم این سلیطه عقده ای متوهم جن زده از میوه های آن وصلتهای انقلابی است.

  29. […] This post was mentioned on Twitter by کلپاسه, کلپاسه. کلپاسه said: عقده‌یی‌های غده‌یی٬ هرزه‌های دماغ‌شکسته در کاخ‌های بادآورده! http://ur1.ca/225pe […]

  30. صبوری said

    این آقا همانطور که تو سایت ویکی پدیا هم ذکر شده تو منصب هایی که بوده خوب چاپیده هرجا که رفته آثار چپاولش مشهوده منتهی انگار حق این و آن را خوب داده وگرنه تا بحال ترتیب اش رو داده بودن . این شلوغ بازی ها و برخورد با جنبش بیشتر برای رفتن زیر پوشش طرفداری از جمهوری اسلامی هستش که کاری بکارش نداشته باشن

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه