نقاشی های طلسم

نقاشی های طلسم ها در عین سادگی، دارای چند خصوصیت هستند که منحصربه فردشان می کند: رمزآلودگی، نیازآگینی، کاربردی بودن و نادیدنی بودن. این خط-نقاشی های پراسرار که تلاش دارند جهانی نادیده را به تصویر کشند هیچگاه برای تزیین و چشم نوازی آفریده نمی شوند بلکه برای پاسخ به نیازی عمیق و تاثرآور که مشخصا روح و قلب انسانی را به شدت به درد آورده است ساخته می شوند و برعکس تمام نوشته ها و نقاشی ها قرار بر این است که سوزانده یا دفن شده یا به آب داده شوند تا هیچگاه دیده نشوند. پشت هر کدام از این خط-نقاشی ها انسانهایی مستاصل و وامانده با تمام نیازها و عواطفشان هستند اند که به وضوح از جهان موجود قطع امید کرده اند و چاره را در سویی ناپدید و خیال انگیز می جویند. آدمهایی که با تمام توانشان عشق، توجه، سلامتی یا معاش را جستجو کرده اند و آن را حتی نزد خدایان دین های رسمیشان نیز نیافته اند و اکنون دل در گرو امداد ندیدگان نهاده اند.


مرده ام

این کامنت رو خواننده ای به نام محمد نوشته بود زیر یه پست که دلم رو خیلی سوزوند که دیگه نمی نویسم. یه چیز بزرگ تو من مرد یا بهتره بگم کشته شد، چیزی که من بودم، خودم بودم. هر کس یه روزی داره و این هم روز مرگ من بود.


"نمیدونم این خانم که از وبلاگتون تعریف کرده، فرصت بررسی تمام وبلاگتون رو داشته یا نه؛ بنده اما به ضرس قاطع و پس از غور در کل وبلاگتون نظرشون رو تایید میکنم"

ضمنا راستش اینه که اون خانمه الکی نوشته بود.