عسی ..

امروز  پست های متملقانه ی سیاسی یکی  رو در وصف اراذل و اوباش حکومتی آدمکش، بچه کش، زن کش و دزد می خوندم، 

بالا آوردم!!!! 


نظاره

سحر به یاد تو گفتم استخاره کنم

بهار توبه شکن می رسید چه چاره کنم

سخن درست بگویم نمی توانم دید

که می خورند حریفان و من نظاره کنم

راز زنهای خواننده ی بد صدای این روزا

فکر کنم فهمیدم چرا زنای خواننده ی ایرانی این روزا این همه بدصدان. به خاطر محدودیت، همین! تو فضایی که این همه همه چی بسته بوده و فرصتی برای صداهای خوب نبوده، هر بد صدایی که تونسته بیاد خارج از کشور خودش رو خواننده جا زده یا کسایی خواننده شدن که محدودیت های خانوادگی و  غیره نداشتن. به خاطر اینه که مردای خواننده ی خوش صدای جدید زیاده چون محدودیت زیادی نبوده. البته کلی آت و آشغال مرد هم ریخته بیرون که باز مقداریش مربوط به محدودیت داخله و بخشیش مربوط به امکان ازادی عنتر بازی در فضای مجازی!


در کل موضوع اینه که آب سر بالا رفته و قورباغه...


پ.ن. وحشتناکترین کاراشون رپشونه، اگر چه رپ مردای ایرانی هم  اکثرش افتضاحه. مگه رپ کشکه. اصلا شایداصلا هیچ وقت نشه رپ رو فارسی خوند چون تو یه فرهنگ و زبون و حتی لهجه ی دیگه رشد کرده و بزرگ شده. به هر حال هر دمبیلیه موسیقی ایرانی این روزا و خواننده های زن جدید بیشتر از همه بهش ریدن.